FAQ

We hebben de meest gestelde vragen tijdens het online winkelen bij MUNTHE.nl samengevat. Als u echter nog steeds geen bevredigend antwoord kunt vinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via telefoon +45 33 32 00 12 of e-mail shop@munthe.com

IS BTW/BELASTING INBEGREPEN IN DE AANGEGEVEN PRIJZEN?

Alle aangegeven prijzen zijn inclusief BTW/TAX. Er worden geen extra kosten van onze kant toegevoegd. Als u buiten de EU woont, kunnen de autoriteiten in uw land extra belastingen of douanekosten heffen.

HOE VIND IK DE JUISTE MAAT?

Zie onze SIZE GUIDE.


HOE WEET IK DAT MIJN BESTELLING IS BINNENGEKOMEN?

Zodra uw bestelling is afgerond, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Controleer uw spamfilter voor het geval u de e-mail niet hebt ontvangen.


HOE VIND IK MIJN BESTELSTATUS?

U ontvangt nog een e-mail van ons zodra uw bestelling is verpakt en verzonden. Deze e-mail zal u informeren over een 'track and trace'-nummer, door en verzendservice die wordt gebruikt om uw pakje te leveren.

KAN IK MIJN BESTELLING VERANDEREN?

Het is niet mogelijk om een reeds bestaande bestelling te wijzigen. Daarom dient u de bestaande bestelling te annuleren, waarna wij het bedrag dat bij de transactie is gebruikt terugstorten. Daarna kunt u een nieuwe bestelling maken met de gewenste artikelen.


KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Het is altijd mogelijk een bestelling te annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Om dit te doen, antwoordt u gewoon op de e-mail die u hebt ontvangen met de bevestiging van uw bestelling.


KAN IK MIJN CADEAUBON ONLINE GEBRUIKEN?

Als uw cadeaubon is gekocht op munthe.nl, kunt u deze online gebruiken door de code in te voeren nadat u uw artikelen in het winkelmandje heeft gelegd. Als de cadeaubon is uitgegeven door een van onze winkels, kan deze alleen daar worden ingewisseld.


HOE KAN IK BETALEN?

U kunt betalen met Dankort, Visa, Maestro en Mastercard. Het bedrag wordt van uw rekening afgeschreven zodra het artikel klaar is voor verzending. Op MUNTHE.nl versleutelen wij al uw kaartgegevens met het SSL-protocol (Secure Socket Layer). Dit betekent dat onbevoegden uw kaartnummer of andere informatie niet kunnen lezen tijdens de transactie met PBS. MUNTHE behoudt zich echter het recht voor om het bedrag van de aankoop via een bankoverschrijving over te maken naar Sydbank. De bestelling wordt pas verzonden als de overschrijving is ontvangen.


WAAR KAN IK DE VERZENDKOSTEN ZIEN?

Zie onze Pagina SHIPPING AND DELIVERY.


HOE LANG DUURT DE LEVERING?

Wij streven er altijd naar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Bij MUNTHE verzenden we uw aankoop doorgaans binnen 1-3 werkdagen in Denemarken en binnen 3-5 werkdagen bij internationale bestellingen / buiten Denemarken.
Houd echter in gedachten dat GLS geen pakjes in het weekend en op feestdagen bezorgd. Bestellingen die op vrijdag na 11.00 uur worden geplaatst worden op de volgende maandag verzonden.

Alle artikelen die u op MUNTHE.nl of in onze winkels vindt, zijn op voorraad. In het onwaarschijnlijke geval dat een artikel is uitverkocht of dat er een fout optreedt in onze voorraadstatus, zullen we ons best doen om het artikel zo snel mogelijk bij u te krijgen. Deze bestellingen kunnen echter wat extra levertijd met zich meebrengen en als dat het geval is, nemen wij contact met u op om u dat te laten weten.


KAN IK EEN INTERNATIONALE BESTELLING PLAATSEN?

Ja, geen probleem. Bestellingen op EN.MUNTHE.COM worden verwerkt in euro's. Bestellingen op MUNTHE.DK, onze Deense site, worden verwerkt in DKK.


HOE RETOURNEER IK MIJN BESTELLING?

Om de bestelling te retourneren:
  1. Vul gewoon het retourformulier in dat u bij uw aankoop in de verpakking vindt. Kunt u het niet vinden? Geen nood. U kunt het RETOURFORMULIER ook hier vinden. Gewoon uitprinten en invullen.
  2. Verpak de producten goed voordat u ze terugstuurt.
  3. Stuur de producten terug naar het volgende adres.

MUNTHE
System Fashion
Kumlehusvej 1
4000 Roskilde
Denemarken

Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor het pakket dat aan MUNTHE wordt geretourneerd. Daarom raden wij u altijd aan het pakket te versturen met GLS of een andere betrouwbare verzenddienst die u een track en trace nummer kan leveren. Na ontvangst van het pakket zullen wij het geld terugstorten op de kaart die voor de betaling is gebruikt. Als u uw aankoop wilt ruilen voor een nieuw artikel, maakt u gewoon een nieuwe bestelling via MUNTHE.nl.


WANNEER ONTVANG IK DE TERUGBETALING VOOR DE RETOURZENDING?

Na ontvangst van uw retourzending duurt het doorgaans 1-2 dagen voordat u het geld weer ontvangt op dezelfde kaart die u voor de betaling hebt gebruikt.

 

KAN EEN AANKOOP BIJ MUNTHE.NL WORDEN TERUGGEBRACHT IN EEN VAN DE WINKELS IN AARHUS OF COPENHAGEN?

U bent altijd welkom om een aankoop van MUNTHE.nl te retourneren in een van onze twee winkels. Houd er rekening mee dat de winkels uw betaling niet kunnen terugbetalen. U ontvangt de terugbetaling meestal binnen 3-4 werkdagen na je retourzending. De betaling wordt teruggestort op dezelfde kaart die voor de betaling is gebruikt.


HOE RUIL IK EEN CADEAU?

U kunt een cadeau ruilen/retourneren via dezelfde procedure als gewone bestellingen - zie de vraag 'HOE RETOUREER IK MIJN BESTELLING' hierboven. Laat ons gewoon de naam weten van de persoon die uw geschenk heeft gekocht. U kunt uw cadeau/aankoop binnen 14 dagen retourneren.


KAN IK EEN CADEAUBON KOPEN BIJ MUNTHE. NL

Ja, u kunt gemakkelijk een cadeaubon kopen bij MUNTHE.nl. De cadeaukaart is bij aankoop beschikbaar om af te drukken en klaar om bij een kaartje te doen, waardoor het een perfect cadeau is voor iemand om wie u geeft.


IK HEB EEN KLACHT EN WIL GEBRUIK MAKEN VAN MIJN GARANTIE

Als klant hebt u uiteraard recht op uw garantie op producten die fouten bevatten  die aanwezig waren toen het artikel werd ontvangen. Klachten zijn geldig tot 2 jaar na de aankoopdatum en omvatten fabricage- en materiaalfouten. Elk geschil tussen MUNTHE en de klant is onderworpen aan de Deense wetgeving.